Wynajęcie biura na godziny – co warto wiedzieć?

6 czerwca 2022, 9:45
Wynajęcie biura na godziny – co warto wiedzieć? fot. pixabay.com

Wynajęcie biura na godziny czy dni to odpowiednia opcja dla tych wszystkich osób, które wykonują wolny zawód, pracują generalnie w domu, a przestrzeni biurowej potrzebują sporadycznie. Wówczas nie ma sensu wynajmować lokalu na biuro na stałe, ale skorzystać z opcji wynajmu biura na godziny.

Wynajęcie biura na godziny – dla kogo?

Wiele osób w Polsce wykonuje wolne zawody, co wiążę się z tym, że pracują głównie w domu lub sporadycznie w miejscu siedziby swoich kontrahentów. Wiążę się to ze swobodą działania, samodzielnym dysponowaniem swoim czasem oraz obniżeniem kosztów funkcjonowania (nie trzeba w wielu przypadkach zakładać firmy, można pracować na zasadzie umów cywilno-prawnych).

Czasami jednak pojawia się potrzeba wynajęcia przestrzeni biurowej – jeśli nasza praca wymaga spotkania z kontrahentem lub skorzystania z urządzeń typowo biurowych, jak drukarka, skaner. Często po prostu nie mamy akurat w domu odpowiednich warunków do spokojnej pracy, np. choroba jednego z domowników lub remont w domu.

Wtedy warto wynająć przestrzeń biurową na godziny lub nawet konkretne dni.

Dlaczego warto wynająć biuro na godziny?

Decydując się na wynajęcie biura na godziny czy konkretne dni, zyskujesz własną przestrzeń, wyposażoną w biurko, fotel, szafki, dostęp do szybkiego internetu, telefonu. Masz możliwość również skorzystania z sali konferencyjnej – np. kiedy musisz zorganizować konferencję ze współpracownikami czy spotkanie z klientami biznesowymi. Do tego oczywiście można skorzystać z drukarki, skanera a niektóre firmy wynajmujące przestrzeń biurową oferują również usługi doradcze księgowych.

Największą zaletą wynajęcia miejsca na biuro na godziny czy dni jest też fakt, że oszczędzasz pieniądze – nie musisz wynajmować lokalu na biuro na stałe, rezerwujesz tylko konkretne godziny czy dni, kiedy będziecie musieli faktycznie z takiej przestrzeni skorzystać.

Wynajem biura na godziny – gdzie szukać ofert?

Jeśli decydujemy się na wynajem biura na godziny czy dni warto wiedzieć, że tego typu firmy funkcjonują z reguły w dużych miastach, gdzie jest mocno rozwinięty potencjał biznesowy. Takich ofert raczej nie znajdziemy w mniejszych miastach w Polsce.

Przeczytaj również o wynajęciu lokali na biura

Najlepiej szukać ofert wynajmu biur na godziny w internecie, na portalach z ogłoszeniami o wynajmie – jak np. wynajmij24.pl. Tam w prosty u szybki sposób wynajmiecie biuro na konkretne godziny czy dni, w dogodnej dla Was lokalizacji.

Jeżeli posiadasz do wynajęcia lokale biurowe na godziny czy dni, możesz teraz całkowicie za darmo, łatwo i szybko dodać swoje ogłoszenia w internecie w portalu www.wynajmij24.pl. Nic za to nie zapłacisz, a możesz pozyskać nowych klientów.  

Możliwość zamieszczania bezpłatnych ogłoszeń wynajmu 

W pierwszym, ogólnopolskim portalu wynajmij24.pl masz możliwość zamieszczenia szerokiej oferty dotyczącej swoich usług dotyczących wynajmu. Tu nie ogranicza Ciebie ilość znaków czy zdjęć. Piszesz swoje rozbudowane oferty, przedstawiasz swoje warunki najmu i zalety dotyczące skorzystania z Twojej oferty. Dodajesz tyle zdjęć, ile potrzebujesz. To Twoja oferta i tylko Ty decydujesz jak bardzo rozbudujesz swoje ogłoszenie by zachęcić klientów do skorzystania z niej.

Dzięki założeniu konta w pierwszym, ogólnopolskim portalu wynajmij24.pl masz możliwość, w każdej chwili edycji swojej oferty – możesz coś zmienić w opisie, dodać nowe informacje, zdjęcia itp. Edytujesz swoją ofertę w każdej chwili. Nic Ciebie nie ogranicza w tym zakresie.

Załóż swoje konto w portalu wynajmij24.pl już teraz i zacznij wystawiać swoje oferty.

https://wynajmij24.pl/login/rejestracja

Dodaj swoją ofertę

Nie kupuj rzeczy na zawsze - wynajmij je na tyle czasu ile potrzebujesz za kilka % ich wartości.
Zaloguj się